miércoles, 3 de julio de 2013

M

Pode ser que eu lle de as voltas a todo en vez de disfrutar os momento. Simplemente será, sen pensar no que puido ser, no que sería, ou no que foi.
Todo me da rabia, a miña impotencia supera á paciencia e todo o que sae dos meus adentros é cruel e despiadado. Por momentos son incapaz de esquencer esos detalles que me escocen, esos detalles que tanto dano me fixeron e me fan cando veñen á miña memoria... erradamente quero botarchos en cara e pagarche coa mesma moeda, a venganza que fai que se reabra unha ferida volvendo a equivocarme.
Sei que perdín moito do que con esforzo gañei, non son tan estúpido.
Deixaron de preocuparme moitas cousas, so espero que algún día ti teñas tan claro o que queres que vaias a buscalo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario